Dermokil Tek Kullanımlık ( Kil Etkili Arındırıcı & Matlaştırıcı) Maske Yorumlarım





Herkese Merhaba !

Mutlu haftalar diliyorum ✋ Bugün bloğumda dermokil'in tekli maskelerinden bal özüyle yağlanma karşıtı olanında aslında 3'ünden bahsetmek isterdim lakin diğer ikisini ablamlara deneyimlemeleri için verdim. Üç kız kardeş hepimizin cilt yapısı farklı olduğundan hepimiz cildimize uygun olanları denedik ben daha önce hamamelis özlü maskesini kullanmış ve gerçekten çok beğenmiştim dermokilin ürünlerini genel anlamda severek kullanıyorum. Benim cildim sivilceye meyilli karma şeklinde yani yüzümün bazı bölümleri kuru bazı bölümleri yağlı, Benim yorumlayacağım bal özlü yağlanma karşıtı olanı. Lafı daha fazla uzatmadan maske deneyimlerimi paylaşmak istiyorum .


Bu maske yağlı ciltler için özel olarak geliştirilmiş olup içerisindeki kil ve  bal özü sayesinde cildin arınmasını sağlarken yağlanmasını da engelliyor. Ben karma ciltli olduğumdan dolayı genellikle T bölgeme uyguluyorum göz ve dudak çevresine sürmemeye dikkat etmeliyiz.
Not : Tek kullanımlık bir maske ama  ben rahat 3- 4 kez kullanıyorum.
Kullanımı ise şu şekilde ; 
Temiz  yüze bir tabaka halinde uygulayıp 10 dk bekletiyoruz kurumaya başlayınca da ılık su yardımıyla temizliyoruz.
cildim bu maskeden sonra özellikle t bölgemi matlaştırdı ve o ufak ufak sivilcelerin oluşumunu engelledi, Ayrıca arındırıcı özelliği sayesinde siyah noktalarımın hafiflediğini gördüm diyebilirim. Bu maskeden sonra yüzümü tonikleyip daha sonra da yağlı olmayan bir nemlendirici yardımıyla nemlendiriyorum.
Fiyatı 5,90 falan ama Migros'un indirimlerine denk gelirseniz 2,90 gibi bir fiyata düşüyor.
Ben bu maskeleri çok seviyorum 💖 ve her indirimde stokluyorum
Siz hiç dermokil'in tekli maskelerini kullandınız mı neler düşünüyorsunuz ?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM