Fikrimühim ile Nescafe White Choco Mocha'yı Deniyoruz



İyi Akşamlar !

Geçenlerde kapıda  beni sürpriz bir kargo karşıladı. Bir kahve canavarı olarak çok çok  mutlu oldum diyebilirim. Bildiğiniz gibi Fikri Mühim diye bir site var ve dönem dönem bir çok üyesine anket sonucu deneyimleyip fikirlerini öğrenmek amacıyla ürün gönderimi yapıyor.  Hatırlarsanız daha önce de Fikri Mühim den denemem için şampuan gönderilmişti. Evet madem bizim fikirlerimiz önemli bize de deneyimleyip yorumlarımızı yapmak düşer. 


Fikirlerim ;

Nescafenin tüm kahvelerini severim fındıklılar dışında, ama son zamanlarda mocha serisi popüler olmaya başladı mor ambalajlı olandan bahsediyorum o bana hep sıcak çikolatayı anımsatıyor  diğer sevdiklerim kesinlikle, latte ve sütlü köpüklü 3'ü 1 arada serisi, Nescafenin en son çıkardığı beyaz çikolatalı mocha yıda  merak ettim diyebilirim ilk defa fikri mühim sayesinde deneme fırsatım oldu. Toplam 12 adet Nescafe white choco mocha kahve beyaz renkli beyaz bir kesenin içerisinde geldi. Açıkçası sunum çok hoşuma gitti. 
Tadı hakkındaki yorumlarıma gelecek olursak; Sadece ben denemedim, bir akşam oturup tüm aile bireyleri hep birlikte içtik herkesin ortak düşüncesi kahve aromasının biraz yoğunluğundan yanaydı, biz ailece 3'ü 1 arada sütlü köpüklü hayranı olduğumuz için, sanırım ondaki hafif tadı ve bol köpüğü bulamadık, şekeri falan gayet yerinde ama kahveyi bitirdikten sonra damakta kalan o yoğun kahveyi hiç birimiz sevmedik. Bundan sonra değişiklik olsun diye arada bir alırım ama sık sık alacağımı sanmıyorum Sütlü köpüklü ve Latte'ye devam :)
Bizim düşüncelerim bu kadardı sizler deneyimlediniz mi ne düşünüyorsunuz? 
Okuduğunuz için teşekkür ederim 
Esen kalın:)
                                     #EviniCafeyeÇevir 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM