Wet n Wild Ultimate Brow Kit - Kaş Kiti Yorumlarım


Wet n Wild Ultimate Brow Kit - Kaş Kiti

Merhabalar !

Uzun zamandır kaşlarım için ucuz bir alternatif kaş farı arıyordum. En sevdiğim markalardan olan Wet n wild in böyle bir ürünü olduğunu görünce şans vermek istedim. Bildiğiniz gibi wet n wild ürünlerini severek kullanıyorum, çünkü wet n wild markası hem uygun fiyatlı hem de yüksek kalitede ürünlere sahip. Gelelim kaş kiti hakkındaki yorumlarıma  

Wet n Wild Ultimate Brow Kit - Kaş Kiti


Öncelikle kaş kiti küçük plastik ve içi gözüken bir ambalaja sahip. Tam seyahat boy dediğimiz tarzda bir ürün, bu kaş kiti bir açık bir koyu olmak üzere iki far ve beyaz renkli katı bir sabitleyici jelden oluşuyor, ayrıca içerisinde küçük bir fırça ve bir cımbız bulunuyor, bu şekilde oldukça kullanışlı bir ürün olduğunu söyleyebilirim.

Wet n Wild Ultimate Brow Kit - Kaş Kiti

Ben fırçasını çok beğendiğimi belirtmek istiyorum sert kıllı ve yassı şekilde olması ve ürünün daha kolay uygulanmasını sağlıyor bence, cımbızı boyutundan dolayı çok kullanışlı bulmasam da seyahatler için idare eder bence.

Wet n Wild Ultimate Brow Kit - Kaş Kiti

Wet n Wild Ultimate Brow Kit - Kaş Kiti

Kaş farının pigmentini oldukça başarılı buldum.  Ben esmer olduğumdan uygulama da koyu rengi tercih ediyorum. Açık renkli farı  sarışınlar ve kumrallar çok rahat kullanabilir bence,  uygulamayı ise şu şekilde yapıyorum; önce fırçaya ürünü hafif dokundurup hafif hareketlerle kaşlarıma doğal görüntüyü vermeye çalışıyorum daha sonra beyaz renkli jelle de sabitleme işlemini   gerçekleştiriyorum bu şekilde farın kalıcılığı sağlanmış oluyor.Gerçekten uygun fiyatına göre oldukça yüksek performansa sahip bir kaş kiti en sevdiğim yanı da kaşlarımı dökmemesi hemen hemen her gün kullanıyorum ve oldukça doğal bir şekilde gür gösteriyor ki son zamanlarda çevremdeki insanlar tarafından kaşlarımla ilgi çok fazla soru alıyorum.
Ben çok sevdim eğer siz de uygun fiyatlı ve kaşlarınızda doğal bir görünüm istiyorsanız wet n wild ultimate brow kitini  deneyim derim.
Gratis mağazalarından indirim döneminde 11,90 gibi bir fiyata edinmiştim.
Siz bu kiti kullandınız mı neler düşünüyorsunuz ?

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eklips Anti- Selülit Masaj Eldiveni Yorumlarım

Gosh Boombastıc XXXL Volume Maskara Yorumlarım

GOSH BOOMBASTIC XXL SWIRL VOLUME MASCARA YORUMLARIM